95 درصد فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) الکترونیکی شد خبرنگاران

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) از الکترونیکی شدن فرایند های معاونت فرهنگی این دانشگاه اطلاع داد.

95 درصد فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) الکترونیکی شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ندا گلیجانی مقدم، معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا با اشاره به اینکه حیات معاونت های فرهنگی مبتنی بر ارتباط با دانشجویان است، گفت: با ایجاد شرایط جدید ناشی از همه گیری کرونا برنامه ریزی خود را به سرعت انجام دادیم تا با شرایط تناسب داشته باشیم و تعامل با دانشجویان حفظ گردد.

وی ادامه داد: از فروردین 99 با در اختیار دریافت یک فضای مختص به این معاونت در فضای مجازی، کار خود را آغاز کردیم.

گلیجانی مقدم با بیان اینکه سامانه ای برای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه طراحی شده است، اضافه کرد: همه ارتباطات با تشکل ها، کانون ها، انجمن ها و دانشجویان به وسیله این سامانه انجام خواهد شد که رونمایی از این سامانه به خاطر فعالیت های آخر سال به ابتدای سال 1400 محول شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به الکترونیکی شدن فرایند های معاونت فرهنگی دانشگاه مطرح نمود: طی یکسال اخیر، حدود 95 درصد فعالیت های معاونت الکترونیکی شده است که این امر خود گامی مؤثر جهت تحقق مدیریت سبز است. همچنین بیش از 60 نشریه دانشجویی نیز به صورت الکترونیک منتشر شدند

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12666

به "95 درصد فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) الکترونیکی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) الکترونیکی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید