چهار هزار و 912 بازرسی پروتکلی از اصناف قم

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/قم مدیرگروه سلامت محیط وکار دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: درراستای رعایت پروتکل های بهداشتی والزام فاصله گذاری اجتماعی، طی هفته گذشته چهار هزار و 912 بازرسی از اصناف واماکن این استان صورت گرفت.

چهار هزار و 912 بازرسی پروتکلی از اصناف قم

نرگس جعفری درگفت وگویی با اشاره به هزار و 653 اخطار بهداشتی به اصناف و امکان متخلف طی هفته گذشته گفت: درراستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت های مذکور با شدت ادامه داشته و منجر به تعطیلی و پلمب 44 واحد از موارد یاد شده شده است.

وی ادامه داد: مراکز متخلف که پلمب شده اند، شامل قلیان سرا، قهوه خانه، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی، هتل، مسافرخانه و تهیه غذا هستند.

مدیرگروه سلامت محیط و کار علوم پزشکی از فعالیت 39 بازرس بهداشتی در 2 شیفت صبح و عصر اطلاع داد، و توضیح داد: درپی اعلام موارد شاغلان کرونا مثبت دراداره ها، با همکاری استانداری قم از 15 اداره و سازمان دریک هفته گذشته بازرسی و بعلاوه 130 مورد آزمایش کرونا از اطرافیان و کسانی که با این بیماران در تماس بودند گرفته شده است.

جعفری با بیان اینکه مهم ترین موضوع درمقابله با توسعه شیوع ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی است، توضیح داد: شهروندان استان درصورت مشاهده تخلف های بهداشتی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی دراماکن عمومی، می توانند این تخلف ها را به سامانه 190 گزارش دهند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16734

به "چهار هزار و 912 بازرسی پروتکلی از اصناف قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هزار و 912 بازرسی پروتکلی از اصناف قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید