پلوسی: بایدن به اندازه کافی رای الکترال برای پیروزی دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه در نامه ای به نمایندگان دموکرات نوشت: جوبایدن به اندازه کافی رای الکترال برای پیروزی در انتخابات و ورود به کاخ سفید دارد.

پلوسی: بایدن به اندازه کافی رای الکترال برای پیروزی دارد

از شبکه ان بی سی نیوز، نانسی پلوسی در این نامه تاکید کرد که مردم آمریکا صدای خود را به وضوح در صندوق های رای به تصویر کشاندند و جو بایدن و کامالا هریس را به کاخ سفید می فرستند.

این برای اولین بار است که پلوسی با اشاره به رقابت های سخت برای حفظ قدرت دموکرات ها در مجلس کنندگان در مورد شرایط رقابت های ریاست جمهوری اظهار نظر می کند.

پلوسی همچنین از همکارانش خواست تا هنگام شمارش آرای نهایی و تکمیل رقابت ها صبور باشند.

بنابر آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

زمان انتخابات 2020 آمریکا شامگاه سه شنبه در همه ایالت ها به پایان رسید و مقام های انتخاباتی همچنان در حال شمارش آرا هستند.

بایدن پس از کسب پیروزی در ویسکانسین و میشیگان عصر چهارشنبه در سخنانی که شبیه به خطاب پیروزی بود، اضافه کرد: من و سناتور هریس در حال حرکت به سمت کسب بیش از 70 میلیون رای هستیم که در تاریخ بیسابقه است.

وی اذعان کرد: این کارزار انتخاباتی برای ما و کشور سنگین بوده است. پس از انتخابات، باید دوباره آشتی کرد و حرف های انتخاباتی را پشت سر گذاشت و دوباره به یک ملت متحد تبدیل شد.

بایدن وعده داد: من رئیس جمهوری تمام کشور خواهم بود و برای همه آمریکایی ها کار خواهم کرد، چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که رای نداده اند.

نامزد دموکرات ها مدعی شد: اینجا مردم حکومت می کنند و آنها هستند که رئیس جمهوری را انتخاب می کنند.

بایدن اضافه کرد: من درباره پنسیلوانیا هم خیلی مطمئن هستم و همه رای ها باید شمارش شود. ، ایرنا

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9244

به "پلوسی: بایدن به اندازه کافی رای الکترال برای پیروزی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: بایدن به اندازه کافی رای الکترال برای پیروزی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید