پشت پرده توقف پخش گاندو

به گزارش اکسپرس بلاگ، پخش ناقص سریال گاندو 2 و توقف ناگهانی آن واکنش های زیادی را در پی داشته است. در حالیکه سازندگان سریال کوشش می نمایند، پشت پرده پخش سریال را به فشارهای مقامات دولتی ربط دهند، دولت روایت دیگری از ماجرا دارد و می گوید که این سریال از ابتدا ناقص بود و هنوز به وطور کامل فراوری نشده است.

پشت پرده توقف پخش گاندو

با انتها تعطیلات نوروز روز گذشته ناگهان تهیه نماینده سریال جاسوسی گاندو 2 اظهار داشت که پخش این سریال متوقف شده است. مجتبی امینی گفت: ما برای رسیدن به پخش نوروز به خاطر درخواست های زیاد مردم و پاسخ دادن به احتیاج مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با کوشش یک گروه دویست نفری سعی کردیم سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب پخش در قسمت سیزدهم سریال موقتاً به اتمام خواهد رسید.

پس از این اظهار نظر بعضی فراوری نمایندگان سریال ادعا کردند که توقف آن در پی فشارهای مقامات دولتی بوده است.

در همین رابطه کوروش کمره ای مشاور شبکه سه در توئیتی نوشت: استقبال از گاندو همه را غافلگیر کرد. انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند. حقا باید از رئیس سازمان صداوسیما که در برابر فشارهای عجیب و کم نظیر بعضی ایستادگی کرد تا مردم سریال مورد علاقه شان را ببینند و با واقعیت ها آشنا شوند تشکر کرد. منتظر مستندات جذاب از شعبانی باشید. سخن بسیار است.

با این حال مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه این موضوع را تائید نکرد و تاکید نمود ادامه این سریال پس از انتخابات ریاست جمهور پخش خواهد شد.

سریال گاندو در سری دوم خود به بحث جاسوسی از تیم مذاکره نماینده هسته ای پرداخته است. محمد جواد ظریف وزیر خارجه در واکنش به این سریال آن را تماما دروغ دانست.

دیگر مقامات دولتی نیز از این سریال انتقاد نموده بودند.

با وجود اینکه فراورینمایندگان گاندو کوشش می نمایند که توقف این سریال را گردن دولت بیاندازند امروز علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در رشته توئیتی این ادعا را رد. او گفت که سریال ناقص فراوری شده بود.

او نوشت: نه رییس جمهوری و نه هیچ یک از اعضای دولت، نه در جلسه چهارشنبه کابینه و نه در هیچ جلسه یا تماسی، نه قبل از پخش و نه در زمان پخش گاندو، نه با رییس نه با سایر مسؤولان صدا وسیما و نه حتی با متنفذین نظام، گفت وگویی درباره پخش یا عدم پخش این سریال نداشته اند،چه رسد به مباحثه و مجادله!

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: آقایان لطف نمایند به جای شایعه سازی و انحراف افکار عمومی به یک سوال مهم پاسخ دهند: پخش گاندو ناتمام ماند یا سریال نیمه کاره در کنداکتور نهاده شد؟ اگر سریال نیمه کاره بود چه انگیزه ای سبب شد که گاندو اینچنین با سراسیمگی و عجله بر آنتن برود؟

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور نیز در همین رابطه در توئیتی نوشت: صریح باشید و بازی نکنید. بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است. آیا صدا و سیما اساسا نقشی در فراوری یا پخش این سریال داشته است؟

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13398

به "پشت پرده توقف پخش گاندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده توقف پخش گاندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید