پارالمپیک 2020 توکیو، رضی پس از کسب مدال برنز: به هدفم نرسیدم

به گزارش اکسپرس بلاگ، دارنده مدال برنز پارالمپیک در رشته پاراوزنه برداری گفت: تمام برنامه ریزی من برای رسیدن به سکو و مدال بود اما انتظار داشتم مدال خوش رنگ تری کسب کنم.

پارالمپیک 2020 توکیو، رضی پس از کسب مدال برنز: به هدفم نرسیدم

به گزارش خبرگزاری اعزامی خبرنگاران از توکیو، سامان رضی پس از کسب مدال برنز پارالمپیک در رقابت های دسته 107 کیلوگرم وزنه برداری گفت: برای رسیدن به این مدال کوشش زیادی کردم اما به هدف موردنظر نرسیدم. برنامه ریزی من برای مدال نقره یا طلا بود اما متأسفانه شرایط به گونه دیگر رقم خورد.

وی با اشاره به خطا در حرکت نخست گفت: وزنه 231 کیلوگرم سنگین نبود اما یک لحظه از کنترلم خارج شد و نتوانستم به درستی آن را مهار کنم و این موضوع موجب شد دچار عدم تمرکز شوم. در حرکت دوم این وزنه را به راحتی مهار و توانستم مدال برنزم را قطعی کنم.

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا این را اسم کرد: رقیبانم قدرتمند بودند. ورزشکار مغولستانی، هم رکورددار دنیا و هم رکورددار پارالمپیک است. وزنه بردار مالزی هم خوب کار کرد و به مدال نقره رسید من برای موفقیت باید کوششم را بیشتر کنم.

رضی با اشاره به ادامه فعالیت خود در رشته پاراوزنه برداری گفت: تمریناتم را دنبال می کنم تا بتوانم در بازی های پاراآسیایی عملکرد خیلی بهتری داشته باشم.

رقابت های دسته 107 کیلوگرم پاراوزنه برداری بازی های پارالمپیک ظهر امروز در سالن اینترنشنال فروم توکیو برگزار گردید و سامان رضی نماینده ایران در این دسته با مهار 231 کیلوگرم بعد از ورزشکاران مغولستان و مالزی به مدال برنز رسید.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16426

به "پارالمپیک 2020 توکیو، رضی پس از کسب مدال برنز: به هدفم نرسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، رضی پس از کسب مدال برنز: به هدفم نرسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید