نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می شود

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی محمد عبدلی روز چهارشنبه در نشستی خبری گفت: نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل 23 تا 25 اردیبهشت ماه و چهارمین کنگره ژنتیک تولیدمثل 30 و 31 اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود.

نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می شود

وی با بیان اینکه کنگره امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این کنگره، تشویق محققان جوان برای انجام کارهای پژوهشی است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی تطب تولیدمثل عنوان نمود: امسال 500 خلاصه مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید که 300 مورد آن تحقیقات دانشجویی است و در نهایت نیز 15 مقاله برتر دانشجویی انتخاب شد که 13 مورد آن مربوط به کنگره طب تولیدمثل و دو مورد نیز مربوط به کنگره ژنتیک تولیدمثل است.

عبدلی یادآور شد: 10 مقاله خارجی نیز از کشورهای هلند، اندونزی، مالزی و ترکیه به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی همچنین از حضور سخنرانان مدعو در این وبینار خبر داد و گفت: این سخنرانان از کشورهای آمریکا، کانادا، هلند، انگلیس، استرالیا، نیوزلند، اسپانیا، ترکیه، عمان و یونان در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

عبدلی با بیان اینکه این کنگره به زبان انگلیسی برگزار می شود، اظهار د اشت: در مجموع 39 سخنران در کنگره بین المللی طب تولیدمثل و 18 سخنران نیز در کنگره ژنتیک تولیدمثل سخنرانی خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14139

به "نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید