نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین که تا به امروز برگزار شده به توضیح زیر است:

نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین

کشتی فرنگی:

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان دنیا از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و باید منتظر رسیدن این کشتی گیر به ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دنیاگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با آرتور شاهینیان دارنده مدال برنز دنیا از ارمنستان با نتیجه 8 بر صفر به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این ملاقات به مصاف گئورگی میلیا دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان می رود.

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم قلی زادگان در ملاقات نخست با نتیجه 4 بر 2 مقابل محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد وی در دور سوم مقابل اشرف آشیروف از آذربایجان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروز پور در این مرحله مقابل کاسوم کاسوموف از اوکراین می رود.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از ترکیه با نتیجه 8 بر 8 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل شاپیف از ازبکستان، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12604

به "نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید