محاسبه مانده مرخصی با ماشین حساب ایران سلری

به گزارش اکسپرس بلاگ، از آنجایی که مانده مرخصی هر کارمندی در انتها سال با معادل تومانی قابل دریافت است، به همین دلیل افراد زیادی در پی این هستند که به معادله دستیابی به این عدد دست پیدا نمایند و خودشان بدون سپری کردن روال قانونی در شرکت ها، مبلغ مانده مرخصی خود را به دست آورند.

محاسبه مانده مرخصی با ماشین حساب ایران سلری

ایران سلری برای اینکه کار شما در این محاسبه را راحت و سریع کند، ماشین حساب مانده مرخصی را در وب سایت خود قرار داده است. به صورت کلی، ایران سلری با هدف شفاف سازی اندازه حقوق و دستمزد در بازار کار فعالیت خود را شروع کرد و در این راستا، ماشین حساب های ایران سلری از مهم ترین کارها و خدماتی است که این وب سایت به کاربران خود ارائه می دهد. شما هم برای معین اندازه بازخرید مرخصی خود می توانید به ایران سلری مراجعه کنید و با ماشین حساب آن به صورت رایگان مانده مرخصی خود را محاسبه کنید.

ماشین حساب بازخرید مرخصی

در قانون کار و در انواع مرخصی و قانون های آن به صراحت اسم شده که کارمند می تواند در صورت استفاده نکردن از مرخصی های خود، معادل حقوقی آن را در انتها سال دریافت کند. طبق همین قانون کار، معمولا هر یک روز مرخصی به اسم یک روز حقوق برای کارمند و کارگر محاسبه می گردد.

اما برای محاسبه مانده مرخصی باید بدانید که چه اندازه مرخصی مانده را می توانید به سال بعد منتقل کنید و یا اینکه هر کارمند مجاز به ذخیره مرخصی تا چه تعداد است.

بر اساس قانون کار، اگر کارمند در طول یک سال بیش از 9 روز مرخصی استفاده نشده داشته باشد، تنها 9 روز از تمام مرخصی های مانده خود را می تواند به سال بعد منتقل کند. البته برای معین اندازه روزها، تعداد مرخصی های مجاز در سال و موارد دیگر، شرکت ها هم قوانین خاص خود را دارند.

بعلاوه، بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری کلیه کارکنان دولتی مجاز به ذخیره مرخصی خود تا سقف 15 روز هستند. این بایدها، ممکن است کار را برای محاسبه اندازه مانده مرخصی سخت کند. به همین دلیل، می توانید ایران سلری را برای محاسبه بازخرید مرخصی خود انتخاب کنید و با مراجعه به این وب سایت در کمترین زمان ممکن معادل حقوقی مانده مرخصی خود را به دست آورید.

نحوه کار با ماشین حساب بازخرید مرخصی

دسترسی آسان و انجام سریع محاسبه، از اهداف ساخت این ماشین حساب ها در ایران سلری بوده است. از این رو و برای کار با ماشین حساب ها، مراجعه به سایت ایران سلری اولین کاری خواهد بود که شما باید انجام دهید و پس از آن در منوی سایت می توانید ماشین حساب های ایران سلری را پیدا کنید.

با وارد شده به صفحه ماشین حساب بازخرید مرخصی، می توانید مشاهده کنید که تنها باید دو باکس را در این صفحه پر کنید که یکی از آنها حقوق پایه شما در سال 1400 است و دیگری جمع کل مرخصی ها مانده شما در انتها سال است.

اگر اندازه پایه حقوق شما در سال 1400 مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان باشد و 25 روز از مرخصی های شما در سال به جای مانده باشد، معادل تومانی مانده مرخصی شما نزدیک به دو میلیون تومان خواهد شد. در این محاسبه، تمام کار شما در نهایت ممکن است دو دقیقه زمان ببرد.

ایران سلری این امکان را برای شرکت ها هم فراهم نموده است که بتوانند این محاسبه را به صورت گروهی هم انجام دهند.

محاسبه آسان و سریع با ماشین حساب های ایران سلری

ایران سلری این امکان را برای تمام کارجویان و کارمندان فراهم نموده است که بتوانند تمام موارد مرتبط با حقوق و دستمزد را در قالب یک وب سایت و به صورت رایگان و آسان انجام دهند. ماشین حساب های ایران سلری، ابزاری رایگان برای یاری به شما در محاسبه حقوق و دستمزد و موارد مرتبط به آن مانند بازخرید مرخصی، سنوات، عیدی و حقوق خالص و ناخالص هستند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16710

به "محاسبه مانده مرخصی با ماشین حساب ایران سلری" امتیاز دهید

1 کاربر به "محاسبه مانده مرخصی با ماشین حساب ایران سلری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاسبه مانده مرخصی با ماشین حساب ایران سلری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید