متکدیان در مهاباد با اجرای طرح ضربتی غافلگیر شدند

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرپرست ادارە پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت: از ابتدای سال تا به امروز، 42 متکدی در سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شدە اند.

متکدیان در مهاباد با اجرای طرح ضربتی غافلگیر شدند

محی الدین جان سرپرست ادارە پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: اجرای طرح جمع آوری و برخورد با متکدیان و معتادین متجاهر به طور جدی به وسیله گروه گشت شهری و نیروی انتظامی در این شهر شروع شده است.

وی اضافه نمود: سال جاری هم همانند سنوات گذشته، از ابتدای سال تا به امروز در مجموع 42 متکدی در سطح معابر عمومی مهاباد جمع آوری و ساماندهی شدند.

محی الدین جان با اشاره به اینکه تکدی گری جرم محسوب شده و با افراد متکدی بر اساس قانون برخورد می گردد، گفت: پیشگیری از توسعه آسیب های اجتماعی، پاسداری از حقوق عامه و پیشگیری از بروز جرایم مرتبط با معضل تکدی گری از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سرپرست ادارە پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری اضافه نمود: 37 نفر از متکدیان با اخذ تعهدنامه کتبی ترخیص شده و پنج نفر هم که از متکدیان ساکن مهاباد نبودند به شهر های محل سکونت خود انتقال داده شدند.

محی الدین جان بیان نمود: جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر از جمله دغدغه های همیشگی شهروندان بوده و بر اساس قانون شهرداری موظف به اجرای این مهم است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده متکدیان در سطح شهر با سامانە 137 ادارە پیشگیری و برطرف تخلفات شهری تماس بگیرند.

ج

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16823

به "متکدیان در مهاباد با اجرای طرح ضربتی غافلگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متکدیان در مهاباد با اجرای طرح ضربتی غافلگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید