فروش انواع ورق در فروشگاه آهن 118 خبرنگاران

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت آهن 118 با هدف تهیه و توزیع کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی ، در سال 1386 پا در عرصه صنایع فلزی کشور نهاد و در سال 1392 فعالیت حرفه ای خود را به صورت اینترنتی و حضوری آغاز نمود.

فروش انواع ورق در فروشگاه آهن 118 خبرنگاران

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، شرکت آهن 118 با هدف تهیه و توزیع کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی ، در سال 1386 پا در عرصه صنایع فلزی کشور نهاد و در سال 1392 فعالیت حرفه ای خود را به صورت اینترنتی و حضوری آغاز نمود. با گذشت زمان و با لطف پروردگار و اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان آهن 118 به نامی آشنا در عرصه فروش محصولات آهنی و مفتولی تبدیل شد.

این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می اندیشد. از این رو محصولات خود را هر روزه با کیفیت تر و با قیمت بسیار مناسب تری به بازار و مشتریان عرضه می کند. آهن 118 با تیمی حرفه ای و مجرب از کارشناسان فروش و مهندسان با تجربه توانسته است تا به امروز به یکی از مطرح ترین مراکز فروش آهن آلات در سطح کشور شناخته گردد و از این رو تنوع محصولات خود را افزایش داده و علاه بر محصولاتی مانند میلگرد ، تیرآهن و پروفیل و... انواع ورق را نیز به تازگی به محصولات موجود در انبار خود افزوده است.

ورق ها در انواع ورق روغنی ، ورق گالوانیزه ، ورق رنگی ، ورق سیاه و ورق استیل در آهن 118 موجود می باشد که در ادامه به طور مختصر به شرح آن می پردازیم.

ورق روغنی ورق هایی فولادی هستند که نام دیگر آن ها ورق سرد است. این نوع ورق سطحی براق دارد که به همین دلیل در مواردی که سطح کار از نظر ظاهری دارای اهمیت می باشد استفاده می گردد. مانند تولید بسیاری از محصولات صنعتی نظیر لوازم خانگی، خودرو، تجهیزات اداری و...

ورق روغنی از نظر ساختاری شبیه به ورق سیاه می باشد اما دارای سطح و ابعادی بهتر نسبت به ورق سیاه می باشد که برای کاربرد های دقیقی از نظر فنی استفاده می گردد. همچنین به دلیل کیفیت ظاهری بالایی که این ورق دارد در مصارفی استفاده می گردد که ظاهر جسم مهم باشد. لازم به ذکر است که این ورق برای استفاده دارای تاریخ مصرف می باشد و با گذشت زمان مشخصی در عملیات پرسکاری پاره می گردد.

ورق روغنی پایه ورق گالوانیزه می باشد. ورق گالوانیزه نوعی از انواع ورق های فولادی می باشد که به وسیله فلز روی یا (Zn) پوشانده شده است. به همین دلیل در محیط آزاد زنگ نمی زند. یک از ویژگی های ورق گالوانیزه طول عمر این ورق می باشد که در مقابل خوردگی مقاومت بالایی دارد و حتی با شکسته شدن سطح اولیه آن ها نیز دچار زنگ زدگی نخواهد شد. این ورق ها در طی فرآیند نورد سرد به وسیله مکانیزم های پوسته زدایی، بهبود سطحی می شوند، ولی در طی فرآیند نورد گرم در تماس با اکسیژن هوا از نظر سطحی دارای سطح غیر براق هستند.

به دلیل مقاومت بالای ورق گالوانیزه و همچنین طول عمر زیاد آن به دلیل پوششی که دارد، از آن در صنایع مختلف استفاده های فراوانی خواهد شد. به همین دلیل این محصول یه یکی از باکیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات آهن 118 تبدیل شده است.

ورق های گالوانیزه را به رنگ های مختلفی پوشش می دهند که به آن ها ورق رنگی می گویند. که به وسیله تکنیک ها و دستگاه های خاصی در صنعت با رنگ هایی از جنس الکتروستاتیک رنگ آمیزی می شوند. رنگ های این ورق ها به علت آنکه در کوره و تحت گرما به آن ها اضافه می گردد، در بطن ورق نفوذ کرده و جزوی از آن می گردد.

ورق های رنگی دارای ضخامت و مقاومت بسیار بالایی برای گرما و سرما و رطوبت هستند و از طرفی می توان گفت سبک بودن آن و نقشی که در صنعت دارد بسیار چشمگیر است. این نوع ورق دارای امنیت زیادی است و به دلیل حجم و جنس مرغوب آن از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. البته این را نیز باید بدانید که این ورق ها دارای چند طرح متفاوت هستند که هر کدام خاصیت و ویژگی مخصوص به خود را دارند. این ورق ها معمولا در ضخامت های کم تولید و عرضه می شوند. و علت آن هم این است که محصول نهایی و خروجی اصلی از ورق گالوانیزه رنگی خام نیاز به انواع خم و برش و ماشین کاری دارد.

یکی از متداول ترین ورق ها و پر فروش ترین آن ها در اهن 118 ورق سیاه می باشد. مواد اولیه در تولید این ورق، در دماهای بسیار بالا ذوب شده و سطح خارجی این ورق، در اثر وجود آثاری از اکسیداسیون و زنگ زدگی به حالت کدر و مات درآمده است، و همانند ورق های گالوانیزه و یا روغنی براق نمی باشد، و به همین دلیل نام این ورق، را ورق سیاه انتخاب کرده اند. ورق سیاه به دو صورت رولی و برش خورده در بازار عرضه می گردد و به دلیل پوشش دهی سطح، هزینه کم، انعطاف پذیری دارای کاربرد های فراوانی است. همانطور که گفته شد سطح این ورق های کدر و مات می باشد، و این نشان دهنده این است که سطحی خلاف ورق های استیل دارند.

به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد، استیل می گویند. ورق استیل نوعی ورق فلزی با خاصیت فلز استیل می باشد. از ویژگی های قابل ملاحظه استیل می توان به براقی، زیبایی، سطح صاف و صیقلی، عدم زنگ زدگی یا خوردگی به مرور زمان نام برد.

این ورق، یک صفحه گسترده فلزی است که تحت فرآیند های صنعتی به صورت تخت، مسطح با قطر مشخص و از آلیاژ استیل ساخته می گردد. انواع این ورق ها برای ساخت سازه های فلزی متنوع در صنایع به کار می فرایند. ضخامت این ورق های فلزی بسیار کم است و گاهی به صورت کویل نیز تولید می شوند.

قیمت محصول ورق استیل با توجه به موارد زیادی در بازار محاسبه می گردد. از جمله آن ها می توان قمیت جهانی فلزات ارزشمندی مانند نیکل، قیمت جهانی آهن، نوسانات ارزی ، جنس ، ضخامت، میزان عمده بودن بار و... که جمع بندی این عوامل باعث به اصطلاح درآمدن قیمت این ورق در هر روز کاری می گردد.

رید ورق استیل از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی آهن 118 می باشد. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید ورق استیل می توانید با شماره 1503-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آهن 118 در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را همراهی کنند. توجه داشته باشید که حتما پیش از ثبت سفارش و خرید خود، برای اطلاع از قیمت دقیق ورق استیل و هرگونه سوالی در مورد وزن ورق استیل با کارشناسان آهن 118 در ارتباط باشید. مجموعه آهن 118 با بهرگیری از افراد متخصص بر آن است تا با اتکا به اعتماد شما مشتریان عزیز در ارائه هر چه بهتر خدمات، شرایط مناسبی را برای خرید آسان شما فراهم نمایید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12373

به "فروش انواع ورق در فروشگاه آهن 118 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش انواع ورق در فروشگاه آهن 118 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید