شاهین طبع: بازی های گروه ایران در المپیک دیدنی است، جهت گیری شخصی در مورد هیچ بازیکنی وجود نداشته است

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی های گروه ایران در المپیک برای علاقمندان به خاطر حضور تیم های مطرح جهان، دیدنی است.

شاهین طبع: بازی های گروه ایران در المپیک دیدنی است، جهت گیری شخصی در مورد هیچ بازیکنی وجود نداشته است

به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع در مورد پیروزی 112 بر 55 تیمش مقابل آینده سازان تهران گفت: با تیم جوانی بازی داشتیم که اصلا از لحاظ مهره و تجربه با تیم ما قابل مقایسه نبود. من کادر فنی و بازیکنان این تیم را تحسین می کنم. بازی ها از مرحله بعد سخت می شود چون با برنده تیم های چهارم و پنجم بازی داریم و بازی آسانی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: هر بازی برای ما مهم است و نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد. همه تیم ها زحمت کشیده و سرمایه گذاری کرده اند. بازیکنان خارجی خوبی وارد لیگ شده و هماهنگی خوبی بین بازیکنان داخلی وجود دارد. به این ترتیب 10 بازی پایانی لیگ برای ملی پوشان، بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران در خورد المپیک توکیو گفت: ما برگزار کننده دیدار افتتاحیه المپیک هستیم. بازی های گروه ما برای علاقمندان به خاطر حضور تیم های مطرح، دیدنی است. تورنمنت های مختلفی برای آماده سازی تیم ملی پیش روی ماست و چیزی به لحاظ تدارکاتی از تیم های حاضر در المپیک کم نخواهیم داشت.

وی در مورد دعوت مجدد از ارسلان کاظمی برای حضور در تیم ملی گفت: تیم ملی متعلق به همه مردم است و من باید آن را مدیریت کنم تا همیشه بازیکنان باانگیزه در آن حضور داشته باشند. کسانی که در برخی مقاطع از تیم ملی دور بوده اند به دلیل محدودیت حضور بازیکن در اردوی تیم بوده و هیچگاه جهت گیری شخصی در مورد هیچ بازیکنی وجود نداشته است. این در چند سال گذشته، مشهود بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12411

به "شاهین طبع: بازی های گروه ایران در المپیک دیدنی است، جهت گیری شخصی در مورد هیچ بازیکنی وجود نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: بازی های گروه ایران در المپیک دیدنی است، جهت گیری شخصی در مورد هیچ بازیکنی وجود نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید