روز جهانی دوقلوها

به گزارش اکسپرس بلاگ، روز جهانی دوقلوها هر سال در تاریخ 22 اردیبهشت مصادف با 12 ماه می میلادی در ایران و سایر نقاط جهان جشن گرفته می گردد و عظیم ترین گردهمایی آن در شهر تویینزبورگ اوهایو برگزار می گردد. با ما همراه باشید و بیشتر درباره این جشنواره بخوانید.

روز جهانی دوقلوها

روز دنیای دوقلوها جشنواره ای برای دوقلوها (سه قلوها، چهار قلوها و بیشتر) است که از سال 1 9 7 6 هر سال تابستان در تویینزبورگ (Twinsburg) اوهایو آمریکا برگزار می گردد. این جشنواره عظیم ترین گردهمایی دوقلوها در سراسر دنیا محسوب می گردد و سالانه هزاران شرکت نماینده از سراسر آمریکا و سایر نقاط دنیا را به توینزبرگ می کشاند.

در این رویداد که در اولین هفته کامل ماه اوت برگزار می گردد معمولا چیزی حدود 2 0 0 0 زوج دوقلو و بیش از 1100 گروه چند قلو شرکت می نمایند. شرکت نمایندگان از کشورهایی چون، نیجریه، برزیل، استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و... در این مراسم حاضر می شوند.

یکی از قوانین نانوشته این جشنواره این است که باید دو قلوها لباس های یکسانی به تن داشته باشند. این قانون چه در خصوص دو قلوهای 7 ساله و چه 70 ساله باید رعایت گردد و حتی در خصوص نوزادانی که سوار بر کالسکه در این جشنواره شرکت می نمایند.

علاوه بر این، تعدادی از محققان اهل علم و دانش نیز در این مراسم شرکت می نمایند. این محققان به دنبال دوقلوهای داوطلب برای شرکت در تحقیقات مربوط به چند قلوها در این مراسم حاضر می شوند. اغلب داوطلبان بابت شرکت در این تحقیقات هدایایی دریافت می نمایند.

یکی از گرایشاتی که در میان گروهای شرکت نماینده دیده می گردد تمایل به تشکیل الگوها و پترن های انسانی است. گروهای دوقلو و چند قلو کاملا غریبه و ناآشنا هم چون آهن ربا به سمت یک دیگر جذب می شوند که گاه به یک سلام و احوالپرسی و گاه به یک رابطه دوستی منجر می گردد. گروه ها آغاز می نمایند به تشکیل الگوهای انسانی؛ دو گروه، سه گروه و شاید هم بیشتر، اشکال و طرح های متقارن می سازند و لبخند به لب در کنار هم عکس می گیرند. گویی توان مقاومت در برابر این کشش ناخواسته را ندارند و به صورت ناخودآگاه به سوی هم کشیده می شوند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12732

به "روز جهانی دوقلوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز جهانی دوقلوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید