درخواست وزارت ورزش برای تخصیص 300 میلیاردی، مرادی بازنشسته نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ژاله فرامرزیان در خصوص آخرین واریز بودجه به فدراسیون های ورزشی شرح داد و گفت: طی امروز و فردا مرحله نو پرداخت بودجه به فدراسیون ها خواهیم داشت. این مرحله از تخصیص یک چهارم کل بودجه است که حدود 25 تا 30 میلیارد خواهد بود.

درخواست وزارت ورزش برای تخصیص 300 میلیاردی، مرادی بازنشسته نیست

وی با بیان اینکه طبق وعده و قول رئیس سازمان برنامه و بودجه (محمدباقر نوبخت) تخصیص اعتبار از دولت خواهیم داشت تا به فدراسیون های المپیکی یاری کنیم در خصوص رقم آن گفت: درخواست ما در این زمینه 300 میلیارد بود اما باید ببینیم تخصیص چقدر است که براساس آن به فدراسیون ها واریزی خواهیم داشت. در هر صورت توزیع بودجه به فدراسیون های المپیکی هم براساس شاخص های اعلام شده، مسابقات و هزینه های آنهاست.

معاون وزیر ورزش اعلام نمود: وزارت ورزش از ابتدای سال تمام پرداختی های خود را متوقف کرد و تمام منابع را به فدراسیون ها اختصاص داد. حتی به استان ها که برای المپیک احتیاج اقتصادی دارند هنوز پرداختی نداشتیم. باید معوقات را پاسخ دهیم اما هنوز پرداختی نداشتیم چون هر چه دریافت کردیم به فدراسیون ها دادیم.

اینگونه اعلام نموده بودید که پیش از سرانجام دولت پاداش مدال آوران را پرداخت می کنید و حتی برای بودجه آن رایزنی می کنید، آیا این اقدامات اجرا شده است؟، فرامرزیان در پاسخ به این پرسش گفت: مبلغ 300 میلیارد تومانی که از دولت درخواست کردیم شامل تامین بودجه برای پرداخت پاداش مدال آوران توکیو هم می گردد. باید ببینیم در نهایت چقدر دریافتی خواهیم داشت تا براساس برای اجرای برنامه ها اقدام کنیم.

وی بعلاوه برخی صحبت های مطرح شده در رابطه با بازنشستگی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری را به طور کامل رد کرد و در رابطه با آن شرح داد: بازنشستگی آقای مرادی صحت ندارد. سال گذشته سنوات آقای مرادی در قالب 35 سال احصا شد. در آنالیز پرونده او به این نتیجه رسیدیم که وی 3 سال مرخصی بدون حقوق داشته و او یکی دو سال دیگر قابلیت خدمت دارد. دقیق خاطرم نیست اندازه خدمت آقای مرادی به 35 سال نرسیده است.

فرامرزیان ادامه داد: افراد با 65 سال سن و 35 سال خدمت می توانند فعالیت نمایند. البته فردی نداریم که 65 سال داشته باشد اما برخی از موارد را اجازه گرفتیم که بتوانند خدمت نمایند.

این معاون وزیر ورزش بعلاوه درباره بازنشستگی خود در این دوره دولت گفت: کوشش من برای بازنشسته شدن است اما هنوز نتوانستم سنواتم را تکمیل کنم. می خواهم پیش از موعد بازنشسته شوم اما 24 سالم هنوز تمام نشده است اگر نتوانم باید سنواتم را پر کنم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15753

به "درخواست وزارت ورزش برای تخصیص 300 میلیاردی، مرادی بازنشسته نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزارت ورزش برای تخصیص 300 میلیاردی، مرادی بازنشسته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید