خبرنگاران 31 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح امدادنوروزی هستند

به گزارش اکسپرس بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 31 پایگاه هلال احمر مجری طرح امداد و نجات نوروزی در جاده ها و نقاط پرحادثه هستند.

خبرنگاران 31 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح امدادنوروزی هستند

غلامرضا صیادی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: پایگاه های ثابت جاده ای در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی با استقرار واحدسیار در کنار خود به استعداد 180 نیروی نجاتگر، امدادگر و کارکنان مجری این طرح آماده رسانی به مسافران طی نوروز سال جاری هستند.

وی ادامه داد: این طرح از 25 اسفند ماه جاری شروع شده و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این قالب پایگاههای ثابت بین جاده ای ، گشت جاده ای با عنوان گشت سیار دارند.

وی اضافه کرد: خدمات نیروهای هلال احمر در این ایام بیشتر تامین آرامش روحی و روانی مسافران، پشتیبانی نیروهای اورژانس در صحنه حوداث جاده ای، انجام اقدامات و ارائه خدمات پیش بیمارستانی و اسکان اضطراری مسافران و در راه ماندگان است.

صیادی ادامه داد: تمامی نیروهای هلال احمر در قالب این طرح دوره های بازآموزی ویژه را نیز گذرانده اند و همچنین یک فروند بالگرد هلال احمر در حالت آماده باش برای عملیات احتمالی قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12717

به "خبرنگاران 31 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح امدادنوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 31 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح امدادنوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید