خبرنگاران 20 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

به گزارش اکسپرس بلاگ، اهواز - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اختصاص 20 هزار دوز واکسن کرونا به استان خوزستان خبر داد.

خبرنگاران 20 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی گفت: بخشی از این واکسن ها، امروز به دستمان رسید که تلاش می کنیم در هفته جاری بیماران دیابتی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس را واکسینه کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین طبق برنامه ریزی اجرا شده، در هفته جاری پرسنل بهداشت و درمان خوزستان به طور کامل واکسینه می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بار مراجعه به بیمارستان های استان همچنان افزایشی است اگرچه در 2، سه روز گذشته قدری از تعداد مراجعان کمتر شد اما مجددا این فرایند افزایشی است.

وی مطرح نمود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان حدود 85 درصد است البته در شهرستان ها این رقم متفاوت است. برای رسیدن به حد مطلوب 95 درصد همراهی و همکاری مردم را نیاز داریم.

ابول نژادیان در خصوص رنگ بندی شهرهای استان گفت: طبق آخرین بررسی ها، رنگ بندی شهرهای استان نسبت به هفته قبل تغییری نکرده و در حال حاضر 11 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز قرار دارند.

طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، ورود و خروج به شهرستان های قرمز خوزستان ممنوع است همچنین خودروها از ساعت 21 تا چهار بامداد اجازه تردد ندارند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12645

به "خبرنگاران 20 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید