جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه سال جاری

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و به نسبت جمعیت دانش آموز از مهر ماه مدارس با الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری بازگشایی می شوند.

جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه سال جاری

هادی زارع پور روز سه شنبه 23 شهریورماه 1400 در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال 1400 اضافه نمود: با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و خانواده ها در صورت انجام واکسیناسیون با مشارکت ستاد کرونا دانش آموزان 12 تا 18 سال کلاس ها از آبان ماه بصورت تدریجی حضوری می شوند.

وی اظهارکرد: 68 درصد دانش آموزان مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد زیر 15 نفرند که بیشتر در منطقه ها روستایی و عشایری هستند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان حضوری بودن کلاس ها از مهرماه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: همراه با کلاس های حضوری و استفاده از فضای مجازی، شاد، آموزش تلویزیون، ارائه درسنامه و بسته های آموزشی هم انجام می گردد.

زارع پور توضیح داد: برنامه ریزی لازم در موضوع سلامت دانش آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ، سرویس های مدارس و توزیع کتاب های درسی اجرا شده است.

علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: سال جاری اعتبارات فصل آموزش و پرورش 810 میلیارد ریال است که 470میلیارد ریال آن مربوط به مدارس تخریبی زلزله در دناست.

بعلاوه احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت آموزش برگزاری حضوری کلاسها با رعایت با رعایت امنیت سلامت در مدرسه از اولویت های بازگشایی مدارس است.

وی اضافه نمود: با توجه به کمبود فضای آموزشی بویژه در شهر یاسوج بعلت مهاجرپذیر بودن اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برنامه ریزی لازم برای تأمین فضا را انجام دهد.

جمالی در خصوص شناسایی افراد بی سواد و پالایش گروه سنی 10 تا49 سال اظهارکرد: به وسیله سامانه سیب بی سوادان به حوزه سوادآموزی معرفی تا زیر پوشش قرار گیرند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16842

به "جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید