تفاهم نامه سه جانبه حمایت رایگان تحصیلی از بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست تبریز

به گزارش اکسپرس بلاگ، تفاهم نامه سه جانبه شهرداری تبریز، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و انجمن حکمت جهت حمایت رایگان تحصیلی از بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست تبریز با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

تفاهم نامه سه جانبه حمایت رایگان تحصیلی از بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست تبریز

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، با توجه به تاثیرات پایدار و ماندگار برخورداری از آموزش کیفی در سنین پایه مخصوصا مقطع پیش دبستانی در تعمیق تربیت، یادگیری و موفقیت دوره های تحصیلی بعدی در راستای توسعه عدالت آموزشی و مقابله با فقر تربیتی و توسعه نیافتگی آموزشی به ویژه در جامعه بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست نیازمند شهر تبریز، تفاهم نامه سه جانبه شهرداری تبریز، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و موسسه انجمن حمایت از بچه ها مستعد به تحصیل(حکمت) امضا و جهت اجرا مبادله شد.

در این تفاهم نامه سه جانبه شهرداری تبریز به عنوان تسهیل گر، آموزش پرورش به عنوان ناظرو معرف و موسسه حکمت به عنوان مجری و حامی توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کاملا رایگان برای بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست مناطق ده گانه شهرداری تبریز خواهند بود.

لازم به ذکر است، مقابله با موانع آموزش و پرورش همگانی و عوامل بازماندگی از تحصیل و محرومیت از خدمات آموزشی جامعه هدف(بچه ها مبتلا به فقر و نیازمند و آسیب دیده اجتماعی و مالی) از مقطع پیش دبستانی با اولویت ایتام و تامین رایگان دسترشهین باسی به آموزش و پرورش و خدمات آموزشی، فرهنگی و امکانات تغذیه ای، بهداشتی و درمانی بچه ها جامعه هدف از اهداف این تفاهم نامه است.

یادآور می گردد شهرداری تبریز در قالب پویش رحمت، حمایت های مادی را در قالب مایحتاج برای تأمین نیازهای اولیه شهروندان نیازمند فراهم کرد و در مرحله بعد تأمین تبلت برای دانش آموز نیازمند و بازمانده از تحصیل را در ایام کرونا تدارک دید.

این تفاهم نامه سه جانبه در حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به امضا طرفین رسید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12763

به "تفاهم نامه سه جانبه حمایت رایگان تحصیلی از بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه سه جانبه حمایت رایگان تحصیلی از بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید