بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری تا سرانجام سال

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 11 از تکمیل و بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری منطقه تا انتها امسال اطلاع داد.

بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری تا سرانجام سال

خبرنگاران/ فاطمه عسگری نیا: محمد علی شاه حسینی با اعلام این خبر در مصاحبه با خبرنگار ما اضافه کرد: موضوع کار مدیریت شهری در تهران از ابتدای امسال تا کنون برمبنای توجه به انسان محوری و ارتقای کیفیت زندگی مردم تعریف شد بر این اساس اجرای پروژه های مناسب سازی فضای شهری منطقه 11 برای بهره مندی بیشتر معلولان، سالمندان و ... در دستور کار حوزه معاوت فنی و عمران شهرداری منطقه نهاده شد تا بستر تساوی برخورداری از حقوق شهروندی در بین تمام افراد جامعه فراهم گردد.

او ادامه داد: به این منظور کوشیدیم با اجرای پروژه های مناسب سازی و ایجاد زیرساختهای لازم شرایطی را فراهم آوریم که جامعه معلولان هم امکان حضور و تردد در سطح معابر شهری منطقه 11 را داشته باشند و بتوانند همچون افراد عادی از امکانات شهر بهره مندی شوند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 11 با تاکید بر ضرورت تامین شرایط کسب استقلال نسبی و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه با اجرای این پروژه ها گفت: عملیات مناسب سازی ساختمان های اداری شهرداری، بوستان امیریه، بوستان مهر، مناسب سازی سرای محله سلامت و خیابان کارگر جنوبی حدفاصل خیابان جمهوری تا چهار راه لشکر به متراژ 3100 متر از جمله اقداماتی بوده که طی یک سال گذشته ر سطح منطقه 11 اجرایی شده و تا انتها اسفند ماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

علاوه بر اجرای پروژه های مناسب سازی معابر شهری در منطقه 11 حوزه معاونت فنی و عمران منطقه پروژه تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر مناطق را نیز اجرا نموده است شاه حسینی در این باره گفت: به منظور ارتقای کیفی منظر شهر و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه پروژه های تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر در خیابان های جمهوری، مولوی، ابوسعید و ... در شریان های درجه یک و دو منطقه به اجرا در آمد و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها ضمن جلوگیری از خرابی وسایل نقلیه ناشی از دست اندازها شاهد کاهش تصادفات، کاهش آلودگی هوا، کاهش اتلاف منابع و انرژی و کاهش آلودگی بصری در منطقه باشیم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1150

به "بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید