ایرانی ها تا به امروز یک میلیون و 760 هزار دوز واکسن کرونا زده اند

به گزارش اکسپرس بلاگ، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون بیش از یک میلیون و760 هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

ایرانی ها تا به امروز یک میلیون و 760 هزار دوز واکسن کرونا زده اند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و 469 هزار و 701 نفر دوز اول واکسن کرونا و 290 هزار و 347 نفر نیز دوز دوم را تزریق نموده اند.

بر همین اساس، تا به امروز مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و 760 هزار و 48 دوز رسید.

به گفته جعفر صادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، بیش از 90 درصد از کادر درمان واکسینه شده اند و 10 درصد به جامانده افرادی بودند که تازه بیمار شده بودند و نمی توانستند واکسن کرونا را دریافت نمایند و تعدادی هم مرحله اول واکسن را دریافت نموده اند و هنوز نوبت مرحله دوم تزریق واکسن شأن نشده است و تعدادی هم شاید دوست نداشته باشند این واکسن را بزنند که البته تعدادشان خیلی کم است.

وی اضافه کرد: در فاز سوم نیرو های مسلح، پلیس، آتش نشانی، معلمان، اساتید دانشگاهی، زندان ها و محافظین زندان ها، رانندگان تاکسی و رانندگان اتوبوس که حدود 4 میلیون و 500 هزار نفر هستند واکسن خواهند زد.

صادق تبریزی گفت: این افراد فارغ از محدودیت گروه بندی سنی برای واکسیناسیون هستند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14114

به "ایرانی ها تا به امروز یک میلیون و 760 هزار دوز واکسن کرونا زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها تا به امروز یک میلیون و 760 هزار دوز واکسن کرونا زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید