افشای اتفاق عجیب برای استقلال در عربستان

به گزارش اکسپرس بلاگ، حدوداً 40 روز از سرانجام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می گذرد. مسابقاتی که استقلال توانست با ارائه نمایشی مطلوب از گروه خود تحت اسم تیم اول راهی مرحله حذفی گردد و الاهلی عربستان با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی و صرف هزینه های گزاف، راه به جایی نبرد.

افشای اتفاق عجیب برای استقلال در عربستان

این دیدارها تمام شده و حاشیه های آن هم به تاریخ پیوسته است ولی به نظر می رسد همچنان بعضی مسائل وجود دارد که به دلایل مختلف افشا نشده است. از جمله این موارد، اتفاقی بود که در عربستان و دقایقی پیش از شروع یکی از دیدارهای آسیایی نماینده کشورمان به وقوع پیوست.

ظاهراً چند دقیقه قبل از اینکه یکی از دیدارهای استقلال شروع گردد، ناظر کنفدراسیون که در کنار زمین حضور داشته است، نسبت به کارت شناسایی یکی از عوامل تدارکاتی استقلال کنجکاو می گردد و آن را دوباره آنالیز می نماید. در جریان این آنالیز تعیین می گردد آی دی کارت مورد نظر در واقع متعلق به یکی دیگر از استقلالی ها بوده و آن شخص اصلاً راهی عربستان نشده است! ناظر کنفدراسیون به شدت عصبانی می گردد و این کار را برخلاف مقررات اعلام می نماید. او حتی استقلالی ها را تهدید می نماید که فرد متخلف را به پلیس معرفی می نماید تا بازداشت گردد. البته مقامات باشگاه استقلال وارد عمل شده و قضیه را حل می نمایند تا دردسر بزرگی برایشان در عربستان ایجاد نگردد و داستان ختم به خیر گردد.

استفاده از آی دی کارت دیگران در لیگ برتر ایران اتفاق چندان عجیبی تلقی نمی گردد!

منبع: خبرورزشی

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15368

به "افشای اتفاق عجیب برای استقلال در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اتفاق عجیب برای استقلال در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید