آمریکا: سرکوب ها ادامه یابد، تعامل با بلاروس مثل همواره نخواهد بود

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، چنانچه نقض های حقوق بشری در بلاروس ادامه یابد، روابط ایالات متحده با این کشور مثل همواره و به روش معمول نخواهد بود.

آمریکا: سرکوب ها ادامه یابد، تعامل با بلاروس مثل همواره نخواهد بود

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تا زمانی که آنچه ما در بلاروس شاهد هستیم ادامه یابد، همان نقض های حقوق بشری و سرکوب، نمی توان امور را مثل سابق و به روش همیشگی پیش برد.

این سخنگو گفت، ایالات متحده به رغم اخراج سفیر آمریکا از مینسک در سال 2008 به دنبال روابط باثبات و قابل پیش بینی با بلاروس است. ند پرایس همچنین گفت، بازگشت سفیر آمریکا به بلاروس پیغام قدرتمندی را ارسال می نماید چرا که حضور این نماینده در مینسک برای عادی سازی روابط دیپلماتیک میان دو کشور حیاتی است.

روز چهارشنبه جولی فیشر، اولین سفیر آمریکا در مینسک از سال 2008 با سوتلانا تیخانوفسکایا، رهبر اپوزیسیون بلاروس ملاقات کرد.

ایالات متحده روز دوشنبه مجوزی را که به مشاغل ایالات متحده اجازه می دهد معاملات محدودی را با 9 نهاد تعیین شده در بلاروس انجام دهند، لغو کرد و آنها را پس از 45 روز تحت تحریم کامل قرار می دهد.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14077

به "آمریکا: سرکوب ها ادامه یابد، تعامل با بلاروس مثل همواره نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: سرکوب ها ادامه یابد، تعامل با بلاروس مثل همواره نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید